niedziela, 26 kwietnia 2015

Liebster Blog Award !

Nominacja od : HATE MUGGLES ( fatum-dramione.blogspot.com )

Zasady :
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania .Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz osoby (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''


1.Jak zaczęła się Twoja przygoda z Harry'm Potter'em?

Hmmm...Byłam wtedy w drugiej klasie podstawówki :) Wszyscy mówili o Harrym, czytali go, oglądali...Tak więc, ja też zaczęłam. Jak się okazało ta przygoda trwa ze mną do dziś ;)


2.Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia swojej przyszłości, co byś wybrała?

Cofnięcie czasu. Osobiście nie chciałabym widzieć ani tego, ani tego. Panicznie boję się przyszłości, więc nawet nie brałam tej opcji pod uwagę ;) Jeżeli chodzi o przeszłość to nie chciałabym nic zmieniać, ani tym bardziej przeżywać jeszcze raz :/ Jest tak jak miało być i tak jak los chciał...Jednak z dwojga złego wybieram przeszłość :)


3.Jesteś na bezludnej wyspie, wybierz jedną rzecz którą, byś mogła tam mieć.

Chyba zapalniczkę :) Wydaje mi się to najrozsądniejsze...Wszytko inne da się wykombinować z różnych rzeczy, a ja nie potrafiłabym rozpalić inaczej ognia xD


4.Czy Twój pokój jest odzwierciedleniem Twojej duszy?

Zdecydowanie tak! Czarno-biały(trochę dobra, trochę zła), często zabałaganiony jednak czasem (gdy posprzątam) przejrzysty... Jak ja!


5.Masz jedno życzenie, o co poprosisz?

Mam zbyt dużo marzeń aby wybrać jedno...


6.Jak chciałabyś żyć?

Zdrowo i szczęśliwe :3


7.Gdzie chciałabyś w przyszłości mieszkać?

W Hogwarcie ;3


8.Ulubiony parring z Harre'go ?

Jeżeli chodzi o ten z książki to chyba Giny i Harry :) Jeżeli chodzi o totalną fikcję i abstrakcję to DRAMIONE FOREVER <3


9.Gdybyś mogła czytać w myślach, wykorzystywałabyś tą umiejętność?

Pewnie tak...Pewnie też bym tego żałowała, bo myśli innych mogły by być (i pewnie często są) raniące. W moim przypadku ciekawość jednak zwycięża ;)


10.  Warto się uczyć, nawet takich przedmiotów, z którymi nie będziesz mieć styczności w przyszłej pracy?

To zależy od przedmiotu...Serio, na to pytanie nie ma jednoznacznej, konkretnej odpowiedzi :)


11.Może nie pytanie, ale prośba, uśmiechaj się częściej!

Postaram się xD


Nominuję wszystkich moich czytelników, aby odpowiedzieli na swoich blogach, albo w komentarzu :) (tak wiem jestem leniem i nie chce mi się szukać blogów )


Moje pytania :)

1.Ile miałeś lat gdy przeczytałeś pierwszą książkę o Harry'm Potte'rze ?

2.Ulubiony parring ?

3.Znienawidzony parring ?

4.Od jak dawna czytasz Dramione? Masz jakieś ulubione blogi? Jak tak, to jakie ?

5. Ulubiona postać z Harre'go Potter'a ?

6. Do jakiego domu byś nalerzał ?

7.Co robisz gdy jesteś bezsilny ?

8.Ulubiony słodycz ?

9.Znienawidzony przedmiot szkolny ?

10.Ulubione zwierze ?

11.Czemu czytasz mojego bloga ? Co o nim sądzisz ?



Bardzo dziękuję za nominację :3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz